Kreatywnie.

Kreatywnie.
Czasem nasza wyobraźnia podsuwa nam nietypowe pomysły.

sobota, 18 października 2014

Przywitanie.

Na sam początek chcę powiedzieć, a właściwie napisać witajcie na blogu. Chociaż ma on nazwę stories to tak naprawdę znajdą się tu nie tylko opowiadania, fanficki i inne moje literackie wypociny. Zamierzam tu zamieszczać wszystko, co stworzę. Możecie się spodziewać, więc także filmików i artów, a w przyszłości może pojawią się nawet DIYe. No nic, to tyle z tego, czego możecie się spodziewać na blogu. Teraz napiszę coś o sobie.
Jestem Andzia znana także, jako Alicia, Cyan, Electra i Andrea. Urodziny mam 22.06. Moje oczy są niebieskie, a włosy krótkie i strasznie kręcone koloru brązowego. Jestem niska, mam zaledwie trochę ponad 1,50 m. Oprócz bycia czystokrwistą Ślizgonką jestem też Niezgodną Erudytką z Dystryktu 3 oraz rodu Baratheon oraz piratką z Karaibów, córką Hadesa, asystentką Sherlocka, jedną z X-menów. Słucham Avril Lavigne, Emilie Autumn, Evanescence i Linkin Park. Interesuję się: modą, kulturą Japonii, fantastyką. Moje ulubione kolory to czarny, fioletowy, czerwony i srebrny oraz zielony i złoty. Jestem wielką kociarą, jednakże własnego kota nie mam z powodu alergii. Jestem też fanką Rodziny Addamsów i Mostu do Terabithii. Co do mojego stylu to trudno mi go określić. Jest on kapkę rockowy, ale nie do końca, bo oprócz moich miętowych martensów i czarnej ramoneski posiadam w szafie też wzorzyste spódnice maxi, spódnice w kwiatki, kolorowe rurki, powyciągane swetry i marynarki. Innymi słowy w swojej szafie mam rzeczy zarówno rockowe, hippisowskie, sportowe i dziewczęce. Co do charakteru jestem osobą troszeczkę złośliwą i ironiczną, ale dla przyjaciół troskliwą i lojalną. Zawsze dotrzymuję powierzonych mi tajemnic.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz